مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 12:452019-02-17سياسي

آمادگی سازمان نظام روانشناسی برای حضور پاره وقت مشاوران در مدارس


رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از ارائه طرحی در حوزه روانشناسی برای مدارس خبر داد و گفت: مشاوران ما می توانند به طور پاره وقت در مدارس حضور پیدا کنند و یا اساتید دانشگاهی که در دانشگاه ها هستند بخشی از وقت پژوهشی خود را در مدارس بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حاتمی در پنجمین همایش ملی روانشناسی مدرسه افزود: لذا در قالب تفاهم نامه امروز این طرح امضا خواهد شد.

در صورتی که وزیر آموزش و پرورش دستور دهند، کار گروهی در آموزش و پرورش تحت عنوان شورای اجتماعی مقابله با آسیب های روانی شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه اعتقاد ندارم که باید سه وزارتخانه متصدی آموزش کشور باشند، گفت: آموزش و پرورش نیازمند پیوند است تا از دستاوردها در روش های آموزشی و تربیتی استفاده کنند و این همایش ها پیوند خوبی برای ارتباط دانشگاه و مدرسه است.

وی با بیان اینکه در دهه پنجم انقلاب اسلامی به سر می بریم که تهدیدهای امنیتی، فرهنگی، اقتصادی را پشت سر گذاشته و این تهدیدها اثری بر روی مردم نگذاشته است، تاکید کرد: اما در جنگ نرم، مدرسه و دانش آموز در نوک حمله دشمنان قرار دارند و این می تواند بر روی تفکر و نگرش جوانان و خانواده ها اثرگذار باشد.

رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با اشاره به آمارهایی درباره اختلالات روانی، استرس و اضطراب گفت: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سازمان نظام روانشناسی برای حضور پاره وقت مشاوران در مدارس

آمادگی سازمان نظام روانشناسی برای حضور پاره وقت مشاوران در مدارس