مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 11:352019-02-17اجتماعي

غلظت ذرات غبار در هوای زاهدان به 17 برابر حد مجاز رسید


رییس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید و گردوغبار غلظت ذرات معلق در هوای زاهدان را به 2 هزار 622 میکروگرم بر مترمکعب معادل 17 برابر حد مجاز رساند.

- محمود دیانتی در گفت و گو با ایسنا- افزود: در شبانه روز گذشته بیشینه سرعت وزش باد در زاهدان به 76 کیلومتر بر ساعت رسید و گردوغبار حاصل دید افقی در محدوده فرودگاه زاهدان را به 1500 متر کاهش داد.

وی ادامه داد: در برخی شهرها و روستاهای اطراف زاهدان نیز وزش باد شدید سبب خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی شد برای نمونه بیشینه سرعت وزش باد در نصرت آباد به 68 کیلومتر بر ساعت رسید و دید افقی را به پنج هزار متر کاهش داد.

رییس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری گفت: بارندگی های اخیر قدری بافت برخی نقاط نواحی مرکزی استان را تثبیت کرده و وزش باد فعلی در این نواحی گردوغبار کمتری نسبت به قبل ایجاد کرده است.

دیانتی افزود: به سبب همین شرایط و با وجود وزش باد شدید با سرعت 58 کیلومتر در مهرستان دید این شهر در حالت عادی باقی ماند.

در خاش نیز علی رغم وزش باد شدید با سرعت 61 کیلومتر بر ساعت دید افقی در حالت عادی باقی ماند و هیچ پدیده خاکداری گزارش نشد.

وی در ادامه با بیان اینکه فردا به صورت موقت از سرعت وزش باد در زاهدان و برخی نواحی مرکزی کاسته می شود اما مجدد در روزهای سه شنبه و چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلظت ذرات غبار در هوای زاهدان به 17 برابر حد مجاز رسید

غلظت ذرات غبار در هوای زاهدان به 17 برابر حد مجاز رسید