مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 11:352019-02-17فرهنگي

اعلام برنامه های مهرواره شعر «آفرینش»


سودابه امینی با اعلام برنامه های نخستین مهرواره شعر «آفرینش» می گوید: بعد سال ها این اولین همایشی است که کانون پرورش فکری به این شکل برگزار می کند، - سودابه امینی با اعلام برنامه های نخستین مهرواره شعر آفرینش می گوید: بعد سال ها این اولین همایشی است که کانون پرورش فکری به این شکل برگزار می کند، 20 سال است که این گونه همایش ها در کانون برگزار نشده و این اتفاق مبارکی است.

مدیرکل آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت وگو با ایسنا درباره برنامه های نخستین مهرواره شعر آفرینش، اظهار کرد: چهارشنبه، یکم اسفندماه، روز کارگاه، پنج شنبه، دوم اسفندماه، روز شعرخوانی اعضای انجمن ها و روز جمعه، سوم اسفندماه، اختتامیه این برنامه است.

امینی در توضیحی درباره چگونگی شکل گیری انجمن های ادبی کانون نیز گفت: در دوران اخیر دوباره انجمن های ادبی در دو رشته شعر و داستان برای دختران و پسران در استان ها فعال سازی شدند و هر استان به فراخور شرایط بومی و منطقه ای در نقاط مختلف استان، انجمن ها را تشکیل دادند.

در استان های وسیع به خصوص در نقاط مختلف آن ها، انجمن های متفاوت و متنوعی وجود دارند که خاص بچه های همان منطقه در آن استان است ولی در استان های کوچک تر ممکن است که یک انجمن کوچک داشته باشند که در مرکز استان واقع شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های مهرواره شعر «آفرینش»

اعلام برنامه های مهرواره شعر «آفرینش»