مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 11:312019-02-17اقتصادي

واردات 133 هزار تن گوشت قرمز تا 12 بهمن امسال/تولید گوشت در داخل کاهش نداشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مسعود بصیری گفت: بر اساس آمار گمرک ایران، طی امسال 97 هزار تن گوشت منجمد گوساله وارد کرده و واردات گوشت گوسفندی نیز به میزان 36 هزار تن به صورت لاشه انجام شده که نسبت .

- مدیرکل دفتر تنظیم بازار وزارت جهاد کشاورزی از واردات 133 هزار تن گوشت قرمز تا 12 بهمن امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مسعود بصیری گفت: بر اساس آمار گمرک ایران، طی امسال 97 هزار تن گوشت منجمد گوساله وارد کرده و واردات گوشت گوسفندی نیز به میزان 36 هزار تن به صورت لاشه انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 146 درصد افزایش نشان می دهد.

وی اظهار داشت: در سال های گذشته بین 140 تا 160 هزار تن گوشت مورد نیاز کشور از طریق واردات تامین می شد، اما این میزان واردات برای مصرف صنف و صنعت، پادگان ها، بیمارستان ها، رستوران ها و آشپزخانه ها بود، اما اکنون گوشت های وارداتی به علت قیمت در سبد خانوار قرار گرفته است.

بصیری با بیان این که گوشت وارداتی گوسفندی و گوساله با ارز 4200 تومانی به صورت لاشه، منجمد، دام زنده و وکیوم شده وارد می شود، تصریح کرد: به علت اختلاف قیمت گوشت قرمز تولید داخل با گوشت وارداتی تنظیم بازار، اقشار غنی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات 133 هزار تن گوشت قرمز تا 12 بهمن امسال/تولید گوشت در داخل کاهش نداشته است

واردات 133 هزار تن گوشت قرمز تا 12 بهمن امسال/تولید گوشت در داخل کاهش نداشته است