مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 11:052019-02-17اقتصادي

صادرات مرغ ممنوع می شود


بر اساس اعلام گمرک ایران، صادرات گوشت مرغ از ابتدای اسفند ماه تا پایان ماه مبارک رمضان ممنوع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام گمرک ایران، طبق نامه وزیر صنعت، معدن و تجارت به رییس کل گمرک، ممنوعیت صادرات گوشت مرغ از ابتدای اسفند ماه عملیاتی خواهد شد.

رضا رحمانی طی نامه ای به مهدی میر اشرفی اعلام کرده که با استناد به تصمیمات نهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی ابلاغی طی نامه رییس جمهور و بر اساس تصمیمات بیست و دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار کشور به دلیل اینکه قیمت گوشت مرغ در بازار داخلی به شدت افزایش پیدا کرده است؛ بنابراین به منظور مدیریت عرضه و تقاضا در بازار داخل صادرات گوشت مرغ از ابتدای اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان ممنوع اعلام می شود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در همین باره یک عضو ستاد تنظیم بازار هم از وارد شدن نخستین محموله 30 هزار تنی گوشت مرغ منجمد در هفته آینده خبر داده و گفته که این واردات با مصوبه ستاد تنظیم بازار صورت گرفته و مقرر شده تا هفته آینده با هدف تنظیم بازار شب عید با نرخ مصوب عرضه شود.

گفتنی است؛ آخرین واردات گوشت مرغ سال 1391 انجام شده بود و طی شش سال گذشته نه تنها واردات گوشت مرغ ممنوع شد، بلکه ایران به صادرکننده این محصول پروتیینی تبدیل شده بود اما مجدداً افزایش قیمت ها کار را به جایی رساند تا مسئولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات مرغ ممنوع می شود

صادرات مرغ ممنوع می شود