مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 10:352019-02-17سياسي

موسوی: افشاکنندگان مفاسد مورد حمایت قانون قرار می گیرند


نماینده مردم تهران در مجلس طرحی را تقدیم مجلس کرده است که بر اساس آن کسانی که از مفاسد اقتصادی یا اداری مطلعند، اگر موارد را به شورایی که به همین منظور تشکیل خواهد شد اطلاع دهند مورد حمایت و تشویق قرار می گیرند و به عبارت دیگر در آینده و در صورت تصویب نهایی، - افشاکنندگان مفاسد و تخلفات در ذیل چتر حمایت قانونی قرار گرفته و به جرم تشویش اذهان و قبل از رسیدگی به خود اصل تخلف و مفسده، متهم نخواهند شد.

سید فرید موسوی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص طرح نظارت همگانی بر مفاسد اقتصادی و اداری گفت: بروز و گسترش فساد اداری و اقتصادی از معضلاتی است که می تواند در هر کشوری سرمایه اجتماعی را با چالش مواجه سازد.

طرح تشویق و حمایت از افشای مفاسد اقتصادی و اداری در واقع چکیده ای از تجربیات کشورهای مختلف در امر مبارزه با فساد در دستگاه های اجرایی و اداری است.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: بر اساس این طرح که با همکاری گروه کارشناسی و حقوقی دیوان محاسبات تدوین شده است دبیرخانه ذیل شورایی متشکل از رییس سازمان بازرسی کل کشور، رییس دیوان محاسبات، وزیر اطلاعات، دادستان کل کشور، رییس ستاد کل نیروهای مسلح، رییس کمیسیون اصل 90 مجلس و وزیر کشور وظیفه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای واصله، اعمال اقدامات تشویقی و صیانت از محرمانگی اطلاعات شخصی اطلاع دهندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: افشاکنندگان مفاسد مورد حمایت قانون قرار می گیرند

موسوی: افشاکنندگان مفاسد مورد حمایت قانون قرار می گیرند