مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 23:462019-02-16فرهنگي

نمایشگاه 40 اثر 40 شهرستان در مشهد آغاز به کار کرد


نمایشگاه نقاشی 40 اثر نقاشی چاپ شده موزه هنرهای معاصر امشب در مشهد آغاز به کار کرد و تا اول اسفند ماه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، امشب با حضور معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، نمایشگاه 40 اثر نقاشی چاپ شده موزه هنرهای معاصر در نگارخانه آذر نور آغاز به کار کرد، این نمایشگاه که با حضور جمعی از هنرمندان تجسمی مشهد افتتاح شد، تا اول اسفند ماه از ساعت 17 تا 20 دایر است.

احتمال نمایش آثار جشنواره هنرهای نمایشی در مشهد معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: اداره کل هنرهای تجسمی وزارتخانه ارشاد اسلامی، تصمیم گرفت تا به مناسبت چله انقلاب نمایشگاهی با عنوان 40 نمایشگاه 40 شهر را برگزار کند که در خراسان رضوی ما سه شهر مشهد، کاشمر و نیشابور را برای این نمایشگاه در نظر گرفتیم.

محمدرضا محمدی ادامه داد: وزارتخانه در این خصوص تعدادی از آثار منتخب موزه هنرهای معاصر را به صورت نفیس چاپ کرده و به شهرستان ها ارسال کرد که رویکرد آن هم رویکرد چله انقلاب است تا آن آثار در شهرها به نمایش گذاشته شود.

وی با بیان اینکه هدف این است تا آثاری که به صورت گنجینه در موزه های تجسمی وجود دارد به صورت چرخشی در همه استان ها به نمایش در بیاید،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه 40 اثر 40 شهرستان در مشهد آغاز به کار کرد

نمایشگاه 40 اثر 40 شهرستان در مشهد آغاز به کار کرد