مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 21:012019-02-16حوادث

فرمانده انتظامی بوکان: 39 کیلوگرم تریاک در بوکان کشف شد


فرمانده انتظامی بوکان در ارتباط با کشف مواد مخدر در بوکان گفت: در یک عملیات از یک دستگاه سواری سمند در حال حرکت در محور سقز به بوکان 39 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

- مجید محبعلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به مهم ترین کشفیات صورت گرفته در یک هفته گذشته در بوکان اظهار کرد: ماموران انتظامی در حال کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری در یکی از محورهای بوکان یک دستگاه سواری را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف می کنند.

وی با بیان اینکه در این خودرو 748 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: ارزش ریالی این کالاهای قاچاق با ارزیابی های انجام شده 100 میلیون ریال برآورد شده است و در این ارتباط راننده خودرو نیز متهم شناخته و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی بوکان در ارتباط با کشف مواد مخدر در بوکان خاطرنشان کرد: در یک عملیات از یک دستگاه سواری سمند در حال حرکت در محور سقز به بوکان 39 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

دستگیری سارق محتویات خودرو با 32 فقره سرقت وی در ادامه از دستگیری یک سارق محتویات خودرو در بوکان خبر داده و عنوان کرد: این سارق در بازجویی های انجام شده به 32 فقره سرقت اعتراف کرده و با تشکیل پرونده مقدماتی راهی زندان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی بوکان: 39 کیلوگرم تریاک در بوکان کشف شد

فرمانده انتظامی بوکان: 39 کیلوگرم تریاک در بوکان کشف شد