مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 19:562019-02-16ورزشي

رییس هیأت دوومیدانی استان قم خبر داد قم از دوومیدانی داخل سالن ایران 4 مدال گرفت


موفق به کسب چهار مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز از پیکارهای دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور شدیم.

- علی رضایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: امسال رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور در هر دو بخش مردان و بانوان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به میزبانی تهران برگزار شد و قم در جمع برترین ها چند چهره موفق داشت.

وی ادامه داد: سالن آفتاب مجموعه ورزشی انقلاب تهران میزبان این دوره از مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور بود و رقابت ها طبق مصوبه فدراسیون دوومیدانی و بر اساس سهمیه ای که برای استان ها در نظر گرفته شده بود در دو گروه برگزار شد و برترین های خود را شناخت.

رییس هیأت دوومیدانی استان قم بیان کرد: در گروه نخست دوومیدانی کاران آذربایجان شرقی، تهران، فارس، کرمانشاه، قم و اصفهان شامل هشت ورزشکار و یک مربی یا سرپرست رقابت کردند و در گروه دوم تیم های زنجان، قزوین، خراسان رضوی، لرستان و همدان هر کدام با 6 نماینده به رقابت پرداختند، ضمن اینکه سایر استان ها پنج نفر در این رقابت ها داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع شاهد حضور نزدیک به 300 دوومیدانی کار در این مسابقات بودیم و رقابت های بخش مردان در رشته 60 متر با درخشش مهدی رضایی یک نشان نقره برای تیم قم به همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت دوومیدانی استان قم خبر داد قم از دوومیدانی داخل سالن ایران 4 مدال گرفت

رییس هیأت دوومیدانی استان قم خبر داد قم از دوومیدانی داخل سالن ایران 4 مدال گرفت