مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 19:462019-02-16اقتصادي

مدیرکل دامپزشکی کرمانشاه: بازار گوشت سفید و قرمز در کنترل ناظران باشد


مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: بازار استان در ایام پایانی سال در رابطه با کالاهای اساسی باید در کنترل ناظران باشد تا از لحاظ گوشت سفید و قرمز هیچ کمبودی نداشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، استاندار به همراه جمعی از مدیرکل دامپزشکی استان، رییس سازمان جهاد کشاورزی و مسؤول هماهنگی ولی فقیه جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران استانی در راستای نظارت و تنظیم بازار شب عید و کالاهای اساسی از یکی از کشتارگاه مرغ طیور استان بازدید و با مدیران این کشتارگاه دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید تمامی نظارت های دامپزشکی بر فرآیند ذبح مرغ برای استحصال گوشت مرغ سالم و بهداشتی و همچنین راهکارهای ارتقای فنی کشتارگاه و مشکلات تامین طیور زنده مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه در این بازدید، ضمن نظارت بر روند انجام کار از بخش های مختلف کشتارگاه بازدید به عمل آمده و ضمن ارائه تذکرات و آموزش های لازم به کارکنان و پرسنل کشتارگاه نسبت به توزیع تراکت و پمفلت های آموزشی و بهداشتی نیز اقدام کرد.

امید حاج محمدی افزود: باید با تدابیر لازم و انجام پیش بینی های مناسب، بازار استان در ایام پایانی سال در رابطه با کالاهای اساسی در کنترل ناظران باشد تا از لحاظ گوشت سفید و قرمز هیچ کمبودی نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل دامپزشکی کرمانشاه: بازار گوشت سفید و قرمز در کنترل ناظران باشد

مدیرکل دامپزشکی کرمانشاه: بازار گوشت سفید و قرمز در کنترل ناظران باشد