مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 18:562019-02-16فرهنگي

مدیرکل ارشاد آذربایجان غربی: آداب و رسوم گذشته باید الگو شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: تئاتر فولکلوریک، آداب و رسوم گذشته را مطرح می کند اما نمی خواهد ما را به گذشته برگرداند و باید از آن الگوبرداری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام ناصر خدایاری عصر امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره تئاتر فولکلوریک آذربایجان به زبان ترکی، ویژه متون نمایشی علی صابررضایی تصریح کرد: زیبایی این جشنواره در این است که برای بیان فرهنگمان بوده و در این راستا اخلاق، آداب، رسوم و زبان به نمایش گذاشته شده بود و این جشنواره از تمامی هویتمان حفاظت کرده و باعث انتقال به آیندگان می شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی زمانی که با شعار نه شرقی و نه غربی به صحنه جهان قدم گذاشت یک ایدئولوژی جدید بیان کرد و دو تفکر غربی و شرقی را کنار گذاشت و فرهنگ، سیاست و مناسبت های اجتماعی پیش از خود را به چالش کشید و چنان مطرح شد که با جایگاه جدید باید سازگاری داشته باشد تا موتور انقلاب به راه بیافتد و از ابزار مهم آن هماهنگی فرهنگ و هنر با انقلاب بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: باید موسیقی، هنر و نمایش به پیش برد انقلاب کمک کرده و باعث پیشرفت آن شود و تئاتر فولکلوریک، آداب و رسوم گذشته را مطرح می کند اما نمی خواهد ما را به گذشته برگرداند و باید از آن الگوبرداری شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ارشاد آذربایجان غربی: آداب و رسوم گذشته باید الگو شود

مدیرکل ارشاد آذربایجان غربی: آداب و رسوم گذشته باید الگو شود