مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 17:402019-02-16پزشكي

حضور 52 دانشگاه در المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر علوم پزشکی


رییس اداره ورزش های همگانی وزارت بهداشت از قطعی شدن حضور ورزشکاران 52 دانشگاه علوم پزشکی در چهارمین دوره المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی در خزرآباد ساری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین میرزا راه کوشکی با بیان این خبر افزود: 52 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور به منظور حضور در این رویداد بزرگ ورزشی - دانشجویی اعلام آمادگی و ثبت نام کرده اند و حضورشان در این المپیاد قطعی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام دانشگاه ها برای حضور در چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی به پایان رسیده است.

کوشکی در ادامه افزود: از هر دانشگاه علوم پزشکی حداکثر تعداد 28 نفر متشکل از 21 ورزشکار و 7 نفر کادر فنی و اجرایی به چهارمین دوره المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی اعزام می شوند.

رییس اداره ورزش های همگانی وزارت بهداشت، اظهار کرد: بیش از یک هزار نفر در این المپیاد حضور می یابند که از این تعداد حدود 700 نفر را ورزشکاران و الباقی را کادر فنی، سرپرستان، همراهان تیم ها و مسئولان ستادی تشکیل می دهند.

وی یادآور شد: چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور طی روزهای اول تا ششم اسفند ماه در مجتمع صندوق رفاه دانشجویان وزارت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 52 دانشگاه در المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر علوم پزشکی

حضور 52 دانشگاه در المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر علوم پزشکی