مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 16:402019-02-16پزشكي

راه اندازی واحد توسعه تحقیقات بالینی مرکز آموزشی درمانی کودکان


معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با راه اندازی واحد توسعه تحقیقات بالینی مرکز آموزشی درمانی کودکان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن تفقدی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: واحدهای توسعه تحقیقات بالینی واحدهای درون بیمارستانی هستند که با ارائه خدمات پژوهشی و کمک به فعالیت های اجرایی پژوهش، اعضای هیأت علمی بیمارستان ها را در امور پژوهشی یاری می رسانند و این واحدها با هدف ترغیب و توانمندسازی اعضای هیأت علمی و فراهم کردن تسهیلات جهت انجام پژوهش در بیمارستان های آموزشی تشکیل می شوند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی مشهد دو مرکز توسعه تحقیقات بالینی در بیمارستان های قائم (عج) و امام رضا (ع) فعال است و با اعلام موافقت وزارت بهداشت، واحد توسعه تحقیقات بالینی مرکز آموزشی درمانی کودکان اکبر سومین واحد توسعه دانشگاه به شمار می رود.

طبق اعلام وبدا، تفقدی در خصوص بودجه های این واحدها گفت: فقط بخشی از هزینه های این واحد در قالب حمایت از واحدهای توسعه تحقیقات بالینی منوط به عملکرد موفق واحد طبق ارزیابی سالیانه از طرف معاونت تحقیقات وزارت تأمین می شود و مابقی هزینه ها بر عهده دانشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی واحد توسعه تحقیقات بالینی مرکز آموزشی درمانی کودکان

راه اندازی واحد توسعه تحقیقات بالینی مرکز آموزشی درمانی کودکان