مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 15:152019-02-16سياسي

هیچ کاروان مواد مخدر مخدوش کننده امنیتی در کرمان وجود ندارد


در حال حاضر هیچ کاروان مواد مخدر استقرار یافته ای که در استان کرمان که امنیت را مخدوش کند وجود ندارد و تمامی باندهای عبوری مواد مخدر غیر بومی استان کرمان می باشند.

- دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: در حال حاضر هیچ کاروان مواد مخدر استقرار یافته ای که در استان کرمان که امنیت را مخدوش کند وجود ندارد و تمامی باندهای عبوری مواد مخدر غیر بومی استان کرمان می باشند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان: تمامی باندهای عبوری مواد مخدر غیر بومی استان کرمان می باشند دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: در حال حاظر هیچ کاروان مواد مخدر استقرار یافته ای که در استان کرمان که امنیت را مخدوش کند وجود ندارد و تمامی باندهای عبوری مواد مخدر غیر بومی استان کرمان می باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت ایسنا منطقه کویر، دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: یکی از تغییرات بنیادینی که به برکت نظام جمهوری اسلامی در دستگاه قضایی رخ داده است استقلال قوه قضاییه است و جایگاه دادستان به عنوان مدعی العموم در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی به جایگاهی مستقل تبدیل شده است و دادستان در کنار جامعه و ودر دفاع از مردم قرار دارد و در رخدادهایی که به جامعه و مردم خسارتی وارد شود حتی اگرشاکی هم وجود نداشته باشد، دادستان ورود پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کاروان مواد مخدر مخدوش کننده امنیتی در کرمان وجود ندارد

هیچ کاروان مواد مخدر مخدوش کننده امنیتی در کرمان وجود ندارد