مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 14:112019-02-16سياسي

هادی ابراهیمی گامی بزرگتر از گام اول


مخاطبان بیانیه رهبر معظم انقلاب باید با درک رسالت ها و وظایف خویش، به تبیین راهبردها و تدوین برنامه های تخصیصی و تخصصی خویش پرداخته و چهل سال آتی را به مراتب موفق تر از چهل سال گذشته ساخته و پرداخته کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، هادی ابراهیمی عضو هیات علمی دانشگاه طی یادداشتی درباره بیانیه رهبر معظم انقلاب نوشت: بیانیه استثنایی و منحصر بفرد مقام معظم رهبری موسوم به گام دوم که به مناسبت چهل ساله شدن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به زینت قلم معظم له آراسته شد، منشور جامعی است که همزمان سه رویکرد انتزاعی گذشته، حال و آینده را نشانه گرفته و با آنالیز تک تک مسائل مهم، تحلیلی ماندگار را مقیم اذهان مخاطبان نمودند.

روح کلی این بیانیه که هم مخاطب عام و هم مخاطب خاص دارد، بیشتر متعهد به واگذاری تدریجی این نظام 40 ساله به نسل جوانی است که از دهه 50 متصدی اصلی تحقق آرمانهای بلند اما معطل و مؤخریست که بنا به دلایلی با تحقق مطلوب خود فاصله دارند.

در این بیانیه تاریخچه انقلاب اسلامی با رعایت قاعده اختصار، به زیباترین و جذاب ترین شکل ممکن برای جوانان و نسل آینده ساز تبیین شده و مظلومیت و تنهایی نظام مقدس ما در گله گرگها و قلعه عقابهابه نمایش درآمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی ابراهیمی گامی بزرگتر از گام اول

هادی ابراهیمی گامی بزرگتر از گام اول