مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 14:112019-02-16سياسي

این شهدا با زبان روزه مرزبانی می کردند


مجید ملکی در حاشیه مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی زاهدان در شهر مبارکه در گفت وگو با خبرنگار فارس خاطرنشان کرد: شهدایی که در خدمتشان هستیم همگی زن و بچه داشتند، شب قبل با خانواده شان تماس گرفتند و آن ها منتظر بازگشت شان بودند.

هم رزم شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان بابیان اینکه شهدا بعد از یک ماه مرزبانی می خواستند به پیش خانواده برگردند و عزیزانشان را ببیند، افزود: اگر این شهدا مرزبانی نمی کردند مطمئن باشید این اتوبوس در اصفهان یا شهرهای دیگر منفجر می شد.

وی در مورد رشادت ها و شجاعت های شهیدان می گوید: شهید ابراهیم صیادی با زبان روزه از مرز نگهبانی و با دشمنان مبارزه می کرد و چنان حافظ امنیت بود تا مردم در داخل کشور آرامش داشته باشند.

ملکی بابیان اینکه دو اتوبوس از زاهدان راهی اصفهان شده بود، گفت: دو نفر از شهدا می خواستند وارد اتوبوس دوم شوند ولی چون جایی نبود به اتوبوس اول رفتند و بعد از آن اتفاق تلخ شهید شدند.

هم رزم شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با اشاره به امنیت موجود در کشور گفت: مردم بداند برای این امنیتی که وجود دارد و همه با آرامش زندگی می کنیم در مرزهای جمهوری اسلامی ایران نیروی انتظامی، سپاه و ارتش جمهوری اسلامی بدون هیچ چشم داشتی فداکاری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این شهدا با زبان روزه مرزبانی می کردند

این شهدا با زبان روزه مرزبانی می کردند