مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 13:452019-02-16بين الملل

دیدار وزیر خارجه مصر با کمیته یهودی آمریکایی


وزیر خارجه مصر در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با اعضای کمیته یهودی آمریکایی دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد حافظ، سخنگوی وزارت خارجه مصر اعلام کرد که سامح شکری، وزیر خارجه این کشور در جریان دیدار با اعضای هیأت کمیته یهودی آمریکایی در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ به بررسی راه های از سرگیری روند صلح خاورمیانه و نیز تلاش های مصر برای تحقق آشتی میان طرف های فلسطینی پرداخت.

بنا بر گزارش روسیا الیوم، سخنگوی وزارت خارجه مصر همچنین اعلام کرد: دو طرف در جریان این دیدار در خصوص تحولات پرونده فلسطین و تلاش های صورت گرفته برای از سرگیری مذاکرات صلح میان فلسطینیان و اسراییلی ها بر اساس راهکار تشکیل دو کشوری به منظور دستیابی به حل و فصل دائمی، عادلانه و فراگیر برای مسأله فلسطین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در جریان این دیدار سامح شکری تاکید کرد: هرگونه راهکاری برای حل و فصل درگیری ها میان فلسطینیان و اسراییلی ها باید همراه با تشکیل کشور مستقل فلسطین با پایتختی قدس شرقی باشد.

وزیر خارجه مصر بر اهمیت نقشی که دولت های مختلف آمریکایی در تقویت روابط دوجانبه ایفا می کنند و همچنین بر اهمیت افزایش هماهنگی و رایزنی سیاسی پیرامون پرونده های منطقه ای به ویژه در سایه تداوم بحران ها، افزایش چالش ها و خطراتی که منطقه خاورمیانه با آن رو به رو اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر خارجه مصر با کمیته یهودی آمریکایی

دیدار وزیر خارجه مصر با کمیته یهودی آمریکایی