مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 13:412019-02-16حوادث

دزد جوان تار های صوتی طعمه اش را قطع کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مرتضی نثاری، رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اوایل دی ماه سال جاری ماموران کلانتری تهرانپارس در جریان درگیری خونین مرد جوانی در منطقه تهرانپارس قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیقات .

- رییس پلیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق خطرناکی که باعث از بین رفتن تار های صوتی شاکی پرونده اش شده بود خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مرتضی نثاری، رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اوایل دی ماه سال جاری ماموران کلانتری تهرانپارس در جریان درگیری خونین مرد جوانی در منطقه تهرانپارس قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیقات به محل درگیری اعزام شدند.

ماموران با حضور در محل با مرد جوانی روبرو شدند که از ناحیه گردن هدف چاقو قرار گرفته بود که خیلی زود این مرد به بیمارستان منتقل شد.

ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند که مرد جوان قصد فروش خودروی پرادوی سفید رنگ خود را داشته و روز حادثه در سر قرار معامله فروش خودرویش رفته که این درگیری خونین رخ داده است.

با سرقت شدن خودروی پردادو مرد جوان ماموران متوجه درگیری خونین برای سرقت خودروی گرانقیمت مرد جوان شدند و تحقیقات در این پرونده آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دزد جوان تار های صوتی طعمه اش را قطع کرد

دزد جوان تار های صوتی طعمه اش را قطع کرد