مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 13:252019-02-16فرهنگي

تاریخ اکران جدید بیست و پنجمین «جیمز باند» اعلام شد


بیست و پنجمین قسمت از مجموعه فیلم های اکشن «جیمز باند» به جای فوریه 2020، از تاریخ 8 آوریل سال آینده میلادی اکران خود را آغاز می کند.

- بیست و پنجمین قسمت از مجموعه فیلم های اکشن جیمز باند به جای فوریه 2020، از تاریخ 8 آوریل سال آینده میلادی اکران خود را آغاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، پس از کناره گیری ناگهانی دنی بویل از کارگردانی بیست وپنجمین قسمت از فیلم جیمز باند ، تهیه کنندگان این مجموعه با بکارگیری رابرت وید و نیل پرویس دو نویسنده قدیمی این مجموعه، ساخت این فیلم را مجدداً در مسیر اصلی خود قرار دادند و کری فوکاناگا نیز به عنوان کارگردان جدید این فیلم انتخاب شد.

ساختد قسمت جدید جیمز باند قرار بود به کارگردانی و با فیملنامه ای از دنی بویل کارگردان برنده اسکار انگلیسی ساخته شود اما به سبب آنچه اختلافات خلاقانه میان او و تهیه کنندگان فیلم عنوان شد؛ ساخت این پروژه با کناره گیری بویل متوقف شده بود.

این فیلم که دنیل کریگ در آن باز هم ایفاگر نقش مامور 007 است پیش از این قرار بود از تاریخ 14 فوریه 2020 به سینماها بیاید اما با حدود دو ماه تعویق از 8 آوریل سال آینده میهمان سینماهای جهان خواهد بود.

یست وچهارمین قسمت از مجموعه فیلم های جیمز باند با عنوان شبح در سال 2015 توسط سام مندس کارگردانی شد و به فروش جهانی بیش از 872 میلیون د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ اکران جدید بیست و پنجمین «جیمز باند» اعلام شد

تاریخ اکران جدید بیست و پنجمین «جیمز باند» اعلام شد