مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 13:252019-02-16فرهنگي

زوم جشنواره ی آمریکایی بر «داستان های از ایران»


جشنواره بین المللی فیلم مستند «بیگ اسکای» آمریکا در بخش ویژه «داستان های از ایران» میزبان 5 مستند ایرانی است و دو مستند از میان مستندها در بخش های رقابتی آن حضور دارند.

- جشنواره بین المللی فیلم مستند بیگ اسکای آمریکا در بخش ویژه داستان های از ایران میزبان 5 مستند ایرانی است و دو مستند از میان مستندها در بخش های رقابتی آن حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مستند دلبند به کارگردانی یاسر طالبی، نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی بلند جشنواره بین المللی مستند بیگ اسکای است که سالانه در ایالت مونتانای آمریکا برگزار می شود.

دلبند روایتگر زندگی دشوار اما دلخواه یک مادر هشتادساله و تنها به نام فیروزه است؛ پیرزنی که زندگی منحصر به فردی در دل رشته کوه های البرز دارد.

او همراه با گله گاوهایش، به تنهایی در دامنه کوه زندگی می کند و علی رغم اصرار فرزندان و دوستان خود حاضر نیست محل زندگی اش را ترک کند.

اما در بخش مستندهای کوتاه کمتر از 15 دقیقه نیز فیلم لوتوس ساخته محمدرضا وطن دوست به روی پرده می رود.

در فیلم مستند لوتوس زندگی پیرزنی را می بینیم که 12 سال در انتظار مجوز ورود به جزیره ای نشسته است تا به دیدار تنها ساکن آن برود… جشنواره بین المللی فیلم مستند بیگ اسکای که از تاریخ 15 تا 24 فوریه (26 بهمن تا 5 اسفند) برگزار می شود در بخش ویژه ای با عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوم جشنواره ی آمریکایی بر «داستان های از ایران»

زوم جشنواره ی آمریکایی بر «داستان های از ایران»