مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 13:052019-02-16فرهنگي

از هنرمندان کودک و نوجوان تقدیر شد


هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی «آفرینش» روز پنجشنبه (25 بهمن ماه) در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کار خود پایان داد.

- هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی آفرینش روز پنجشنبه (25 بهمن ماه) در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی آفرینش با برگزاری نمایشگاهی از 301 اثر منتخب این دوره، از 7 بهمن ماه کار خود را آغاز کرد.

قریب به 3 هزار اثر در پنج رشته نقاشی، عکاسی، خوشنویسی، سفالگری و هنرهای بومی و سنتی در این دوره شرکت کردند که پس از داوری آثار، 301 اثر در سه رتبه برگزیده، شایسته تقدیر و دیپلم افتخار شناخته شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این دوره 1289 اثر نقاشی، 372 خوشنویسی، 433 سفالگری، 402 عکس و 400 هنر دستی بومی و سنتی به دبیرخانه ارسال شده بود.

وجه تمایزی که آثار شرکت کننده در این دوره داشتند مبنا قرار دادن شعار تمرین زندگی بود که به عنوان شعار سال معاونت فرهنگی کانون فرهنگی پرورش فکری انتخاب شده بود.

این شعار نه تنها در میان شرکت کنندگان، بلکه در زمان داوری آثار نیز مورد توجه قرار داده شد و یکی از معیارهای داوران در زمان انتخاب، نگاه شرکت کنندگان به این موضوع بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هنرمندان کودک و نوجوان تقدیر شد

از هنرمندان کودک و نوجوان تقدیر شد