مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 12:152019-02-16فناوري

نفوذ هکرها به 620 میلیون حساب کاربری آنلاین


به تازگی گزارش های جدیدی منتشر شده که نشان می دهد هکرها و مجرمان سایبری به بالغ بر 620 میلیون حساب کاربری آنلاین دسترسی پیدا کرده اند و اطلاعات 127 میلیون نفر را به سرقت برده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بد افزارها، باج افزارها و حملات DDOS از جمله تهدیدهای امنیتی بودند که از سال 2016 کاربران فضای مجازی را در معرض خطر حملات سایبری قرار داده اند و موجب لو رفتن اطلاعات شخصی و محرمانه آنها شده است.

طبق آمار، حملات سایبری در سال 2017 میلادی به اوج خود رسیده است.

حالا تازه ترین اخبار و گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که هکرها و مجرمان سایبری اطلاعات بالغ بر 127 میلیون کاربر را از بیش از 620 میلیون حساب کاربری و اکانت به سرقت برده اند که گفته می شود بیشتر این اطلاعات از 16 وب سایت گرفته شده است و در نهایت در محیط دارک وب به فروش گذاشته شده است.

بر اساس گزارش وب سایت هکرنیوز، با اینکه هنوز هدف و انگیزه مجرمان سایبری و هکرها از سرقت اطلاعات شخصی و نفوذ به حریم خصوصی کاربران در شبکه های اجتماعی و وب سایت های مختلف، مشخص و معلوم نشده است، اما به نظر می رسد که آنها در تلاش بودند تا بتوانند با استخراج اطلاعات و داده های موردنیاز خود، به حجم زیادی از اطلاعات جدیدتری دست یابند و بدین ترتیب اشخاص و کاربران موردنظر خود را بیشتر از پیش تحت تعقیب و بررسی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ هکرها به 620 میلیون حساب کاربری آنلاین

نفوذ هکرها به 620 میلیون حساب کاربری آنلاین