مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 11:312019-02-16اقتصادي

شهردار بوشهر: اولویت شهرداری اصلاح روگذر میدان آزادی و چرخ فلک بوشهر است


وضعیت روگذر میدان آزادی و چرخ فلک بوشهر به عنوان دو پروژه ای که خواسته مردم برای ساماندهی و تکمیل آن بوده در اولویت قرار دادم که امروز شاهد هستیم که در این دو پروژه اتفاقات خوبی رقم خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سید نورالدین امیری صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: 133 روز پیش در حالی با اعتماد دوسوم از اعضاء شورای شهر بوشهر شهرداری مرکز استان را تحویل گرفتم که اولین اولویت کاری خود را بر ساماندهی پروژه های مشکل دار و توجه به مطالبات عمومی در حوزه خدمات شهری متمرکز کردم.

شهردار بندر بوشهر گفت: وضعیت روگذر میدان آزادی و چرخ فلک بوشهر به عنوان دو پروژه ای که خواسته مردم برای ساماندهی و تکمیل آن بوده در اولویت قرار دادم که امروز شاهد هستیم که در این دو پروژه اتفاقات خوبی رقم خورده است.

اگر چه تقاطع غیر هم سطج میدان آزادی بوشهر از واپسین لحظات سال گذشته بر روی ترافیک قرار گرفت اما نیاز بود که عیوب این پروژه به خوبی احصاء و زمینه لازم برای اصلاح آن فراهم شود.

امیری با قدردانی از اعضاء شورای اسلامی شهر بوشهر یادآور شد: در این راستا و پس از رفع یک سری از مشکلات مالی و حقوقی با پیمانکار، اقدام به مقاوم سازی پشت ستون ها، اصلاح گاردریل های محافظتی، جابجایی خطوط آب و فاضلاب کردیم و با پیگیری های انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار بوشهر: اولویت شهرداری اصلاح روگذر میدان آزادی و چرخ فلک بوشهر است

شهردار بوشهر: اولویت شهرداری اصلاح روگذر میدان آزادی و چرخ فلک بوشهر است