مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 11:152019-02-16اقتصادي

صنعت پرورش ماهی در قفس در استان های ساحلی توسعه می یابد


طرح گسترش صنعت پرورش ماهی در قفس در 7 استان شمالی و جنوب کشور و با استفاده از فناوری های روز به صورت پایلوت اجرایی می شود.

- صنعت "پرورش ماهی در قفس" در استان های ساحلی توسعه می یابد طرح گسترش صنعت پرورش ماهی در قفس در 7 استان شمالی و جنوب کشور و با استفاده از فناوری های روز به صورت پایلوت اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نادرقلی ابراهیمی، دبیر ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری در خصوص اجرای این پروژه گفت: به دنبال انعقاد تفاهم نامه ای با سازمان شیلات و وزارت جهاد کشاورزی مقرر شد تا گسترش صنعت پرورش ماهی در قفس در 7 استان گیلان، مازندران، گلستان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان به صورت پایلوت اجرایی شود تا صیادان با الگوبرداری از این استان ها این طرح را در سایر استان های کشور اجرایی کنند.

وی با اشاره به هدف دیگر این طرح که تقویت تعاونی صیادی و توسعه اشتغال در این حوزه بوده است، افزود: گسترش صنعت پرورش ماهی در قفس با ایجاد طرح های الگویی، بهره گیری از ظرفیت ها، توانمندی ها، تجربه و امکانات داخلی و خارجی و تقویت تعاونی های صیادی و توسعه اشتغال از جمله مزایای اجرای این طرح در حوزه شیلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت پرورش ماهی در قفس در استان های ساحلی توسعه می یابد

صنعت پرورش ماهی در قفس در استان های ساحلی توسعه می یابد