مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 10:502019-02-16بين الملل

اردوغان: ماکرون در سیاست تازه وارد است/ اتحادیه اروپا ثبات ندارد


رییس جمهور ترکیه با انتقاد از مصوبه اخیر پارلمان فرانسه درباره نسل کشی ارامنه در زمان جنگ جهانی اول گفت: خودم مستقیم به (امانوئل) ماکرون اعلام کردم که تو در حوزه سیاست تازه وارد هستی.

- رییس جمهور ترکیه با انتقاد از مصوبه اخیر پارلمان فرانسه درباره "نسل کشی ارامنه" در زمان جنگ جهانی اول گفت: خودم مستقیم به (امانوئل) ماکرون اعلام کردم که تو در حوزه سیاست تازه وارد هستی.

ابتدا باید تاریخ را به خوبی یاد بگیری! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه در گفت وگویی تفصیلی با سایت خبری هابر ترک خطاب به امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه که کشورش کشتار ارامنه در زمان جنگ جهانی اول را نسل کشی دانسته است، گفت : تو در سیاست تازه وارد هستی! باید مسائلی را یاد بگیری! ماکرون اطلاعات کافی درباره تاریخ از جمله اشغال الجزایر توسط فرانسوی ها ندارد.

باید ماکرون مسائل تاریخی را به طور کامل یاد بگیرد.

وی با اشاره به تصویب مساله نسل کشی ارامنه توسط فرانسه افزود: به افراد مسئول در نسل کشی آموزش های نظامی، سلاح و حمایت ارائه می شود.

از کلمه نسل کشی با دقت و حساسیت استفاده کن! ابتدا تاریخ را یاد بگیر! در حال حاضر در کشور ما 100 هزار شهروند ارمنی حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: ماکرون در سیاست تازه وارد است/ اتحادیه اروپا ثبات ندارد

اردوغان: ماکرون در سیاست تازه وارد است/ اتحادیه اروپا ثبات ندارد