مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 10:212019-02-16ورزشي

با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی قم به مرحله نهایی لیگ بدمینتون ایران صعود کرد


تیم منتخب هیأت بدمینتون استان قم موفق به کسب مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه های کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در سالی که بدمینتون قم دست خوش تغییر و تحولات زیادی شده و دو مرتبه مجمع انتخابات این هیأت ورزشی برگزار و سرانجام رییس جدید هیأت مشخص شد، تیم های مردان و زنان هیأت بدمینتون قم عملکرد موفقی در لیگ های باشگاهی ایران دارند.

بعد از نتایج قابل توجه و مطلوب تیم زنان هیأت بدمینتون قم، این بار نوبت به مردان بدمینتون باز قم رسید که با درخشش در دو مرحله دیدارهای رفت و برگشت مقدماتی لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه های کشور مجوز صعود به مرحله نهایی این رقابت ها را کسب کرده و خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی معرفی کنند.

این در حالی است که دیدارهای دور برگشت مرحله مقدماتی بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون مردان ایران در گروه دوم مقدماتی با حضور تیم هیأت بدمینتون قم به میزبانی هیأت فارس به انجام رسید و نماینده قم با تکرار نتایج موفق مرحله قبل، مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کرد.

در شرایطی که تیم صنایع پلاستیک شیراز میزبان بازی های دور برگشت مرحله مقدماتی بود، در پایان این مسابقات تیم هیأت بدمینتون قم در صدر جدول گروه نخست ایستاد و به عنوان تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی قم به مرحله نهایی لیگ بدمینتون ایران صعود کرد

با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی قم به مرحله نهایی لیگ بدمینتون ایران صعود کرد