مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 10:152019-02-16بين الملل

هشدار «جمهوری اسلامی» درباره حملات تروریستی


«علاوه بر سازمان های جاسوسی منطقه و فرامنطقه، نقش احتمالی عوامل داخلی نباید مورد غفلت قرار گیرد.

چه بسا افرادی که به ظاهر از تروریست ها ابراز انزجار و آنها را محکوم می کنند، - علاوه بر سازمان های جاسوسی منطقه و فرامنطقه، نقش احتمالی عوامل داخلی نباید مورد غفلت قرار گیرد.

چه بسا افرادی که به ظاهر از تروریست ها ابراز انزجار و آنها را محکوم می کنند، با آنها همفکر و همراه هستند و در تسهیل شرایط برای آنها نقش دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی به قلم مسیح مهاجری نوشت: درست است که سردمداران دولت آمریکا از راه پیمایی مردم ایران در 22 بهمن عصبانی و درصدد اجرای توطئه هایی برای انتقام گرفتن از این مردم هستند.

درست است که ورود انقلاب اسلامی ایران به پنجمین دهه عمر خود، برای ترامپ و دارودسته او که بارها گفته اند انقلاب ایران چهل سالگی خود را به پایان نمی برد یک رسوایی و شرمندگی به بار آورد و به همین دلیل تلاش می کنند ضربه هایی به مردمی که به این انقلاب وفادار هستند وارد کنند.

درست است که سران رژیم غاصب صهیونیستی موجودیت نظام جمهوری اسلامی را برای خود قابل قبول نمی دانند و به شکل های مختلف و به بهانه های گوناگون علیه این نظام و مردمی که صاحب آن هستند توطئه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار «جمهوری اسلامی» درباره حملات تروریستی

هشدار «جمهوری اسلامی» درباره حملات تروریستی