مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 10:152019-02-16اجتماعي

برگزاری نمایشگاه چهار دهه معماری در پایتخت


شهردار منطقه 10 با اشاره به برگزاری همایش «تهران؛ چهار دهه معماری و طرح های شهری» گفت: طی چهار دهه گذشته جایگاه قانونی مشخصی برای طراحی شهری تعریف نشده است و برگزاری این همایش می تواند به نهادینه شدن دانش و حرفه طراحی شهری کمک کند.

- شهردار منطقه 10 با اشاره به برگزاری همایش تهران؛ چهار دهه معماری و طرح های شهری گفت: طی چهار دهه گذشته جایگاه قانونی مشخصی برای طراحی شهری تعریف نشده است و برگزاری این همایش می تواند به نهادینه شدن دانش و حرفه طراحی شهری کمک کند.

سهیلا صادق زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه در همایش تهران؛ چهار دهه معماری و طرح های شهری باید بیشترین مشکلات و معضلاتی که تهران با آن مواجه است را مورد بررسی قرار دهیم، اظهار کرد: موضوع آلودگی هوا - که مورد توجه شهردار تهران هم هست - یکی از معضلاتی است که در این همایش می تواند مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه عملکرد ما در حوزه معماری طی چهار دهه گذشته و علل به وجود آمدن آلودگی هوا ناشی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه می تواند مورد بحث و بررسی قرار گیرد، گفت: شهرسازی و معماری به طور حتم تأثیر مستقیمی بر آلودگی هوا دارد و افزایش جمعیت پذیری در شهرها با توجه به شیوه شهرسازی یکی از علل آلودگی هوا طی سال های گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه چهار دهه معماری در پایتخت

برگزاری نمایشگاه چهار دهه معماری در پایتخت