مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 10:002019-02-16بين الملل

رایزنی وزرای خارجه روسیه و آلمان در حاشیه کنفرانس مونیخ


وزرای خارجه روسیه و آلمان در جریان دیدارشان در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ درخصوص سوریه و برخی تحولات منطقه ای و بین المللی رایزنی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: سرگیی لاوروف، وزیر خارجه این کشور در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با هایکو ماس، همتای آلمانی خود دیدار کرد و دو طرف در جریان این دیدار پیرامون پرونده های مهم و حیاتی منطقه ای و بین المللی، بحران اوکراین و همچنین حل و فصل سیاسی بحران سوریه با توجه به نتایج نشست سه جانبه رؤسای جمهور روسیه، ایران و ترکیه در سوچی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بنا بر گزارش روسیا الیوم، وزارت خارجه روسیه در بیانیه مذکور اعلام کرد: لاوروف و ماس همچنین به بررسی طرح ساخت خط لوله گاز موسوم به جریان شمالی 2 (برای انتقال گاز روسیه به اروپا) و نیز روابط دوجانبه پرداختند.

لاوروف همچنین در حاشیه کنفرانس مونیخ با غسان سلامه، فرستاده سازمان ملل به لیبی دیدار کرد و در جریان آن دو طرف به بررسی گفتگوی ملی میان تمامی طرف های لیبیایی پرداختند.

دو طرف بر ضرورت مشارکت و همکاری تمامی احزاب سیاسی و رهبران قبایل و مناطق با هدف تشکیل دولتی واحد و یکپارچه در لیبی تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی وزرای خارجه روسیه و آلمان در حاشیه کنفرانس مونیخ

رایزنی وزرای خارجه روسیه و آلمان در حاشیه کنفرانس مونیخ