مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 00:352019-02-15سياسي

استانی که استاد آبخیزداری است


عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی مازندران گفت: تنها راه مدیریت بحران آب از جمله منابع آب زیرزمینی روی آوردن به مدیریت جامع حوضه های آبخیز و مطالعه و اجرای پروژه های آبخیزداری است.

- محمدعلی هادیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به این که اجرای عملیات آبخیزداری به عنوان بهترین راه برای رفع بحران آب در استان بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: بحران آب، دنیا را به این فکر انداخت که پروژه های بزرگ سدسازی را متوقف سازد و به پروژه های کوچک آبی مانند آبخیزداری روی آورد.

تنها راه مدیریت بحران آب روی آوردن به مدیریت جامع حوزه های آبخیز است وی با اشاره به این که غالب مصارف آبی از محل منابع آب های زیرزمینی است، تصریح کرد: تنها راه مدیریت بحران آب از جمله منابع آب زیرزمینی روی آوردن به مدیریت جامع حوضه های آبخیز و مطالعه و اجرای پروژه های آبخیزداری است؛ از طرفی اجرای این پروژه ها با توجه به هدف حفاظت و صیانت خاک، حداقل تخریب محیطی را به دنبال دارد.

عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با بیان اینکه هیچ پدیده ی طبیعی، در صورت برخورد اصولی با آن، بلا محسوب نمی شود و در مدیریت سوانح طبیعی باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، گفت: آبخیزداری به معنای دانش و فناوری تولید آب است؛ اگر بخواهیم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانی که استاد آبخیزداری است

استانی که استاد آبخیزداری است