مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 بهمن 1397 ساعت 21:262019-02-15سياسي

یادداشت/ شیوخی برای فرزندان وطنم ...


ملّت و سپاه داغ فراق فرزندان پاکباخته اش را فراموش نمی کند و اما کج فهمان بداندیش بدانند سپاه در تار و پود ایران تنیده است و جدا کردن وطن و سپاه در فهم شان نخواهد گنجید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی اکبر شیوخی در یادداشتی که به مناسبت شهادت جمعی از پاسداران امنیت وطن منتشر کرده،آورده است، جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه کور و شوم تروریستی زهدان به فیض شهادت نائل آمدند و جمعی دیگر مجروح شدند.

 حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن وظیفه ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 حمله تروریستی به سپاه دور از انتظار نبود و دشمنان پرکین جمهوری اسلامی به یقین دریافته اند برای توفیق در افکار شوم شان باید از گذرگاه های سپاه پاسداران عبور کنند.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای با اخلاص و فداکار این مجموعه عظیم انقلاب در همه گذرگاه های کوچک و بزرگ انقلاب حضور دارند و چنین خراب کاری هایی از بدو تاسیس سپاه نتوانسته در عزم و اراده پولادینشان خلل وارد کند.

 جشن پیروزی 40 سالگی انقلاب اسلامی در شرایطی که سران نظام سلطه از تمام ظرفیت های دیپلماسی و رسانه ای استفاده کردند تا جمهوری اسلامی را به حاشیه بکشاند با حضور گسترده و عزت مند ملّت ایران برگزار گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ شیوخی برای فرزندان وطنم ...

یادداشت/ شیوخی برای فرزندان وطنم ...