مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 بهمن 1397 ساعت 10:352019-02-15اقتصادي

زاینده رود را نجات دهیم


رییس کمیسیون کشاورزی، آب و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان گفت: فارغ از هر گونه حب و بغض مگر چه چیز زاینده رود کمتر از دریاچه ارومیه است در حالیکه نجات زاینده رود با یک پنجم هزینه های دریاچه ارومیه محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حمیدرضا قلمکاری در نشست خبری هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، با بیان اینکه بخش خصوصی باید بر ریلی قرار گیرد که مبتنی بر دانش، تخصص و سرمایه های اجتماعی است، اظهار کرد: امروز باید بر توسعه پایدار تاکید کنیم و این کلید نجات ماست.

وی در خصوص اقدامات این کمیسیون برای احیا زاینده رود، گفت: ستاد نجات دریاچه ارومیه الگوی مناسبی برای ایجاد ستاد نجات زاینده رود از سراب تا پایاب بود، البته در ابتدا مخالفت هایی با آن شد و به مرور توانستیم این را به یک مطالبه عمومی تبدیل کنیم.

رییس کمیسیون کشاورزی، آب و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: فارغ از هر گونه حب و بغض مگر چه چیز زاینده رود کمتر از دریاچه ارومیه است، در حالیکه نجات زاینده رود با یک پنجم هزینه های دریاچه ارومیه محقق می شود.

وی افزود: خوشبختانه امروز با نامه نگاری های بسیار و به دستور جهانگیری معاون اول رییس جمهور نامه ایجاد ستاد احیای زاینده رود به سه وزیر ابلاغ شده است، البته به دنبال ماده 138 قانون هستیم تا مصوبات این ستاد در هیأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاینده رود را نجات دهیم

زاینده رود را نجات دهیم