مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 بهمن 1397 ساعت 10:312019-02-15بين الملل

اعزام مجدد نیرو و تجهیزات آمریکایی به پایگاه «k1» کرکوک عراق


مسئول محور شمال در سازمان «بدر» عراق با اشاره به ورود تجهیزات و نیروی نظامی آمریکایی جدید به پایگاه نظامی «k1» از دولت عراق خواست در این خصوص موضع گیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد مهدی البیاتی مسئول محور شمال در سازمان بدر عراق از دولت این کشور خواست که در خصوص حضور نیروهای آمریکایی موضع گیری کند.

البیاتی به پایگاه خبری المعلومه گفت که تجهیزات نظامی جدیدی نیز توسط نیروهای آمریکایی وارد پایگاه نظامی k1 کرکوک شده است.

وی با بیان اینکه این تجهیزات شامل خودروهای نظامی و تجهیزات پیشرفته بود، تصریح کرد که نیروهای جنگی آمریکایی جدیدی نیز وارد این پایگاه شدند.

این مسئول عراقی اظهار داشت که تعداد نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه k1 مانند تعداد نیروهای این کشور در پایگاه عین الاسد در استان الانبار است که حدود پنج هزار سرباز جنگی برآورد می شود.

البیاتی با اشاره به اینکه این نیروهای در مناطق الحویجه، الریاض و الرشاد در حال گشت زنی بودند، از دولت عراق خواست که علت حضور این نیروها در کرکوک را جویا شود.

قصی الانباری مدیر دفتر سازمان بدر استان الانبار هم روز گذشته اعلام کرد که حضور نیروهای آمریکایی در این استان به مرزهای استان کربلا رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام مجدد نیرو و تجهیزات آمریکایی به پایگاه «k1» کرکوک عراق

اعزام مجدد نیرو و تجهیزات آمریکایی به پایگاه «k1» کرکوک عراق