مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 بهمن 1397 ساعت 10:102019-02-15اقتصادي

لزوم واگذاری معادن به افراد بومی در هر منطقه


رییس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره ضرورت بررسی نقاط ضعف و قوت صنایع در سطح کشور، گفت: واگذاری معادن در تمام کشور باید به افراد بومی آن منطقه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا صباغیان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و فعالین اقتصادی استان یزد برگزار شد، با اشاره به ضرورت تهیه صورتجلسه ای به منظور رفع دغدغه صنایع، اظهار کرد: نظارت مستمر و دقیق نقش مهمی بر افزایش و تقویت عملکرد واحدهای صنعتی، معدنی و تولیدی کشور ایفا می کند.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس، بررسی دلایل وجود برخی مشکلات صنایع را از جمله ضرورت های اجرایی دانست و افزود: مسئولان ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت می تواند با بررسی جدی نقاط ضعف و قوت، بیش از پیش مشکلات این حوزه را برطرف کنند.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد در ادامه با اشاره به ضرورت جدی گرفتن پرداخت یک درصد معادن، گفت: واگذاری معادن در تمام کشور باید به افراد بومی آن منطقه باشد.

کمال دهقانی فیروزآبادی نماینده مردم تفت و میبد و نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: انتظار داریم بحث حمایت از صنعتگران یزدی در ابعاد کلان و ملی مد نظر مسئولان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم واگذاری معادن به افراد بومی در هر منطقه

لزوم واگذاری معادن به افراد بومی در هر منطقه