مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 بهمن 1397 ساعت 23:112019-02-13دانش

دانشجویان علوم پزشکی یاسوج به مردم مناطق محروم خدمت رسانی کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و کانون اردو های جهادی و با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم و روستا های کمتر برخوردار، - با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و کانون اردو های جهادی و با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم ، 25 اردوی جهادی سلامت در روستا های استان کهگیلویه وبویر احمد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و کانون اردو های جهادی و با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم و روستا های کمتر برخوردار، 25 اردوی جهادی سلامت در روستا های استان کهگیلویه وبویر احمد برگزار شد.

این اردو های جهادی با حضور تیم های پزشکی، پرستاری و مامایی دندان پزشکی وغیره دانشگاه علوم پزشکی یاسوج انجام گرفت و تعدادی از مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان های کهگیلویه وبویر احمد نیز در آن حضور داشتند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: این 25 اردوی برگزار شده در سال 1397 در شهرستانهای چرام، گچساران، بهمیی، کهگیلویه، بویر احمد، لنده، دنا وشهرستا ن ها ی زیر مجموعه ارائه خدمت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان علوم پزشکی یاسوج به مردم مناطق محروم خدمت رسانی کردند

دانشجویان علوم پزشکی یاسوج به مردم مناطق محروم خدمت رسانی کردند