مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 بهمن 1397 ساعت 12:462019-02-13اجتماعي

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی: هیچ آمادگی برای زلزله در تبریز وجود ندارد


معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ‎وجود چند پارک محلی برای اسکان نشان از این دارد که هیچ آمادگی برای زلزله در تبریز وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جواد رحمتی پیش از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با بیان اینکه افزایش آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده ای در سال 97 نسبت به سال 96، اظهار داشت: با توجه به اینکه تمام عوامل سرجای خود هستند و خارج از این عوامل دلالیل دیگری وجود نداشته، افزایش آمار یک مسئله قابل تامل و شوک آور است.

وی افزود: 43 درصد تصادفات به دلیل انحراف به چپ و 28درصد براثر واژگونی بوده و این امر نشان دهنده تاثیر بالای عوامل انسانی در تصادفات است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ارائه تحلیل و بررسی های دقیق در این خصوص ادامه داد: بیشتر بودن آمار تصادفات در آذربایجان شرقی نسبت به دیگر دوستان قابل توجه بود و دستگاه های اجرایی نیز باید به این موضوع توجه کنند.

رحمتی خاطرنشان کرد: با توجه به قرار داشتن در آستانه آغاز عید نوروز و افزایش سفرها باید تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.

وی با تاکید بر بر فرهنگ سازی در خصوص مسائل رانندگی ادامه داد: ‎عواملی که می توانند وقوع تصادفات جاده ای پیشگیری کنند تقویت روشنایی و علائم راهنمایی رانندگی و فرهنگ سازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی: هیچ آمادگی برای زلزله در تبریز وجود ندارد

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی: هیچ آمادگی برای زلزله در تبریز وجود ندارد