مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 بهمن 1397 ساعت 15:362019-02-11سياسي

اصلاح ساختار اقتصادی در دستور کار شورای عالی هماهنگی اقتصادی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی ظهر امروز در جمع مردم شهر بم اظهار داشت: آمریکایی ها در ماه های اخیر تمام تلاششان را برای حذف جمهوری اسلامی در دستور کار قرار داده بودند و با ادبیات گستاخانه در مواجه با ملتی رشید و فداکار و بزرگ نسبت به مردم ایران اظهار نظر کردند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ادامه داد: به خیال خام آمریکایی ها و برنامه ریزی هایی که توسط سرویس های جاسوسی آنها انجام شده بود، قرار بود در تابستان به اصطلاح داغ خودشان، بساط جمهوری اسلامی جمع شود، اما با اقتدار و برنامه ریزی جامعی که در کشور انجام شد و رهبری فرزانه انقلاب، مسیر حرکت انقلاب ادامه یافت.

پورابراهیمی افزود: حضور میلیونی مردم در 22 بهمن امسال نشان داد که با وجود همه مشکلات و گرفتاری هایی که آمریکایی ها ایجاد کردند و یا به دلیل سوء تدبیری که در جامعه وجود داشته، اما هیچ چیز را با معیارهای خود عوض نمی کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: مردم ما نشان دادند تنها راهی که موجب عزت و افتخار آنها است، تمسک به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) است، آمریکایی ها تصور کردند گلایه مردم از مسائل اقتصادی، گلایه و اعتراض آنها به آرمان ها و اعتقادات آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح ساختار اقتصادی در دستور کار شورای عالی هماهنگی اقتصادی است

اصلاح ساختار اقتصادی در دستور کار شورای عالی هماهنگی اقتصادی است