مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 بهمن 1397 ساعت 11:452019-02-11بين الملل

تاکید نماینده ونزوئلا در اتحادیه اروپا بر حمایت جهانی از مادورو


با وجود بحران سیاسی در ونزوئلا و حمایت برخی از کشورهای آمریکای لاتین و ایالات متحده از رییس جمهور خودخوانده این کشور، نماینده ونزوئلا در اتحادیه اروپا برحمایت جهانی از مادورو تاکید کرد.

- تاکید نماینده ونزوئلا در اتحادیه اروپا بر "حمایت جهانی از مادورو" با وجود بحران سیاسی در ونزوئلا و حمایت برخی از کشورهای آمریکای لاتین و ایالات متحده از رییس جمهور خودخوانده این کشور، نماینده ونزوئلا در اتحادیه اروپا برحمایت جهانی از مادورو تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کلودیا سالرنو کالدرا، نماینده ونزوئلا در اتحادیه اروپا در گفت وگو با دویچه وله درباره مدت زمان حضور نیکولاس مادورو، رییس جمهور این کشور در قدرت با وجود بحران سیاسی ونزوئلا گفت: من امیدوارم این مدت زمان شش سال باشد، زیرا مردم بر همین اساس رأی دادند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا مادورو باید با وجود منتشر شدن گزارش هایی مبنی بر کشته شدن صدها نفر از شهروندان این کشور توسط نیروهای امنیتی ونزوئلا در قدرت بماند، گفت: اگر افرادی مرتکب جرمی شده باشند مجازات می شوند.

رییس جمهور این کار را انجام نمی دهد.

در ماه سپتامبر 2018 شورای حقوق بشر سازمان ملل قطعنامه ای را علیه ونزوئلا صادر کرد که در آن درباره افزایش نگرانی ها نسبت به وضعیت اقتصادی و انسانی در این کشور هشدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده ونزوئلا در اتحادیه اروپا بر حمایت جهانی از مادورو

تاکید نماینده ونزوئلا در اتحادیه اروپا بر حمایت جهانی از مادورو