مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 بهمن 1397 ساعت 16:162019-02-08سياسي

مردم باشکوه تر از گذشته در راهپیمایی 22بهمن شرکت خواهند کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کرج با انتقاد از اسراف برخی مسؤولین، تجملگرایی و استفاده از منابع بیت المال برای مصارف شخصی را محکوم کرد و گفت: در جامعه اقشاری از مردم بسیار نیازمند هستند و در این شرایط آقازادگی و ژن خوب داشتن و غارت بیت المال خیانت به دین و آموزه های دینی است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س) ایشان را الگوی همه جانبه مسلمان بصیر و آگاه دانست و گفت: زهرای مرضیه (س) تنها الگوی زن مسلمان نیست بلکه ایشان مصداق یک مسلمان کامل است و سیره ایشان در دفاع از ولایت الگویی برای سیاست مداران امروز ماست.

وی با اشاره با نقش بی نظیر شخصیت حضرت زهرا(س) در روشنگری مردم گفت: دشمنان علی(ع) میخواستند امام را غریب کنند و صدای ایشان به مردم نرسد ولی زهرای اطهر با اقدامات خود و نحوه شهادتش تاریخ را از این فتنه آگاه کرد، امروز هم حرکت هایی انجام می گیرد تا علی زمان را تنها و بی یاور کنند اما با بصیرت مردم ما این فتنه ها ناکام خواهد ماند.

امام جمعه کرج تاکید کرد: زن رکن اصلی خانواده است و اسلام هرگز با موفقیت ها، رشد علمی و اجتماعی زنان مخالف نیست اما امسال جشنواره فیلم فجر کرامت و حرمت زن را در جامعه از بین برده است و در چهل سالگی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باشکوه تر از گذشته در راهپیمایی 22بهمن شرکت خواهند کرد

مردم باشکوه تر از گذشته در راهپیمایی 22بهمن شرکت خواهند کرد