مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 بهمن 1397 ساعت 18:102019-02-07ورزشي

نقش مهدی نمازی زاده در پیشرفت علم و تکنولوژی ایران


رییس دانشگاه المهدی مهر اصفهان گفت: وجود مهدی نمازی زاده در عرصه های مختلف علم و تجربه، ایران را به یکی از ویژگی های شاخص در پیشرفت علم و تکنولوژی تبدیل کرده است.

- نقش "مهدی نمازی زاده" در پیشرفت علم و تکنولوژی ایران رییس دانشگاه المهدی مهر اصفهان گفت: وجود مهدی نمازی زاده در عرصه های مختلف علم و تجربه، ایران را به یکی از ویژگی های شاخص در پیشرفت علم و تکنولوژی تبدیل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا عباسیان صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم نکوداشت مهدی نمازی زاده (پدر علم رفتار حرکتی ایران) و همایش ملی تحقیقات نوین در علوم ورزشی، اظهار کرد: همایش امروز با ماه ها تلاش مسئولان مجموعه المهدی برگزار شده است.

وجود مهدی نمازی زاده در عرصه های مختلف علم و تجربه، ایران را به یکی از ویژگی های شاخص در پیشرفت علم و تکنولوژی تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: شاگردان وی در کشور نقش آفرینند که بخشی از زحماتشان برگزاری این همایش است.

رییس دانشگاه المهدی مهر اصفهان گفت: سعی کرده ایم تا در رشته تربیت بدنی که یکی از ضرورت های جامعه ما به خصوص برای دخترانمان به یکی از مراجع تبدیل شویم که این امر قابل انجام خواهد بود، همچنین در رشته مشاوره که یکی از چالش های جامعه امروز است به جدیت به آن می پردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهدی نمازی زاده در پیشرفت علم و تکنولوژی ایران

نقش مهدی نمازی زاده در پیشرفت علم و تکنولوژی ایران