مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 بهمن 1397 ساعت 14:102019-02-07اجتماعي

گردشگران قطار خاص لرستان چه خواهند دید؟


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان لرستان از راه اندازی قطار گردشگری لرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید امین قاسمی گفت: در پی بازدید دکتر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و بازدید از مسیر راه آهن لرستان اولین قطار گردشگری استان در 12 اسفندماه سال جاری رونمایی و در 29 اسفند به مقصد لرستان حرکت می کند.

وی افزود: قطار گردشگری لرستان شامل ریل باس مدرن با ظرفیت 336 صندلی در چهار واگن و طی مسافت 74 کیلومتر با مبدأ شهرستان دورود تا ایستگاه کشور در ایام نوروز با عبور از 19 ایستگاه رفت وبرگشت و بلاک های بین ایستگاهی است.

دبیر ستاد خدمات سفر استان با اشاره به مناظر بکر و بی نظیر در مسیر این قطار تصریح کرد: آبشارهای زیبای بیشه، آب گرمه، عیدانه، جلوه های بی نظیر از زندگی روستایی در آب شباندر، چشمه آب درمانی گوگردی چم سنگر، شاهکار مهندسی صنعت حمل ونقل ریلی در ایستگاه سپیدشت در کنار رودخانه خروشان سزار، کوه های سر به فلک کشیده، تونل ها و پل های راه آهن ثبت شده در فهرست آثار ملی ازجمله جلوه های ویژه و جاذبه های گردشگری در مسیر حرکت این قطار گردشگری است.

قاسمی اظهار کرد: اقامت در اقامتگاه های بوم گردی، طبخ و سرو غذاهای بومی و اجرای موسیقی محلی در طی این مسافرت ریلی در کنار بازدید از آثار تاریخی شهرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران قطار خاص لرستان چه خواهند دید؟

گردشگران قطار خاص لرستان چه خواهند دید؟