مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 بهمن 1397 ساعت 21:302019-02-06سياسي

سازمان ملل به مجمع عادل بین المللی برای رعایت حقوق همه ملت ها تبدیل شود


دبیر ستاد حقوق بشر در دیدار با هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد تاکید کرد:سازمان ملل باید به یک مجمع عادل بین المللی برای رعایت حقوق همه ملت ها تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد لاریجانی در دیدار با خانم اوگوچی دانیلز هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در تهران که عصر امروز (چهارشنبه) با برگزار شد، پیرامون تحولات و پیشرفت های کشور و توجه ویژه اسلام به حقوق نوجوانان و حقوق زنان و نیز اقدامات کشور در زمینه بررسی دوره ای جهانی (یو.

پی.

آر) مطالبی را بیان داشت.

محمد جواد لاریجانی اظهار امیدواری نمود که سازمان ملل از سیطره دولت هایی مثل آمریکا، اروپایی که رکورد بسیار بدی هم در امر حقوق بشر دارند رها شده و به یک مجمع بین المللی عادلانه برای رعایت حقوق همه ملت ها تبدیل شود و به همه ملت ها این امکان داده شود که در تحولات سازمان ملل مشارکت داشته باشند و جهان شمولی را از حالت تحمیل به حالت تعاملات منصفانه و برابر تبدیل کنند.

در این ملاقات زمینه های همکاری مختلف مورد بررسی قرار گرفت و خانم دانیلز از نشست تخصصی مشترکی که در آینده نزدیک بین دفتر کمیسر عالی حقوق بشر با ستاد حقوق بشر برگزار خواهد شد، استقبال کرد و اظهار داشت: اذعان می کنم از وقتی که به ایران آمدم، متوجه شدم آنچه از ایران قبلأ می دانستم با آنچه که در حال حاضر می بینم بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل به مجمع عادل بین المللی برای رعایت حقوق همه ملت ها تبدیل شود

سازمان ملل به مجمع عادل بین المللی برای رعایت حقوق همه ملت ها تبدیل شود