مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 بهمن 1397 ساعت 15:352019-02-04بين الملل

پرواز آزمایشی فضاپیمای بویینگ ماه آینده انجام می شود


پس از اعلام پرواز آزمایشی کپسول دراگون اسپیس ایکس در تاریخ 28 فوریه، کپسول استارلاینر متعلق به شرکت بویینگ نیز که مانند دراگون قابلیت حمل فضانوردان را به فضا دارد، - پس از اعلام پرواز آزمایشی کپسول "دراگون" اسپیس ایکس در تاریخ 28 فوریه، کپسول "استارلاینر" متعلق به شرکت بویینگ نیز که مانند "دراگون" قابلیت حمل فضانوردان را به فضا دارد، اولین پرواز آزمایشی خود را به ایستگاه فضایی بین المللی در ماه آینده انجام خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تک تایمز، سفینه استارلاینر بویینگ که تاکسی جدید فضانوردی بویینگ در خدمت ناسا برای اعزام فضانوردان آمریکایی به ایستگاه فضایی بین المللی خواهد بود برای اولین پرواز خود در ماه مارس آماده می شود.

سفینه استارلاینر بویینگ با نام کامل CST-100 Starliner اولین پرواز آزمایشی خود را به ایستگاه فضایی بین المللی در ماه آینده انجام خواهد داد و طی این مأموریت موسوم به پرواز آزمایشی مداری (Orbital Flight Test) این کپسول سوار بر موشک فضایی اطلس وی (Atlas V) از پایگاه نیروی هوایی کیپ کاناورال در فلوریدای آمریکا پرتاب خواهد شد.

ناسا چندی پیش یک قرارداد رسمی با شرکت های اسپیس ایکس و بویینگ برای انتقال فضانوردان آمریکایی به ایستگاه فضایی بین المللی از خاک آمریکا به امضا رساند تا این دو شرکت سفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز آزمایشی فضاپیمای بویینگ ماه آینده انجام می شود

پرواز آزمایشی فضاپیمای بویینگ ماه آینده انجام می شود