مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 بهمن 1397 ساعت 13:262019-02-02سياسي

مشکل کشور عدم تربیت نیرو برای اداره امور است/ لزوم ورود حوزه به تربیت نیرو


امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه کشور ما طی 40 سال گذشته در همه امور پیشرفت کرده است، گفت: اما به نظرم تنها امری که سامانه نیافته امور حکومتی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام کاظم صدیقی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ روحانیون استان زنجان با تبریک سالروز پیروزی انقلاب که در واقع نابودی استبداد و قطع دست استکبار از کشور است، اظهار کرد: در این ایام یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را باید گرامی داشته شود.

امام جمعه موقت تهران انقلاب را نعمت تحول در جهان دانست و افزود: این نعمت برای ایران نعمت عزت و استقلال به همراه داشت، ولی این نعمت برای طلاب یک ذخیره ماندگار محسوب می شود.

وی طلاب را امانتدار دین و اخلاق برشمرد و گفت: روحانیون اخلاق را میزبانی کرده و در واقع چراغ روشن هدایت هستند، چرا که علما مانند شمعی هستند که خود آب شده و راه را روشن می کنند.

صدیقی افزود: بر اساس فرمایش امام صادق (ع) علما منادی توحید و هم دلیل و فلش حرکت به سمت خدا هستند و اگر نبودند مردم مرتد می شدند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در قرآن کریم برای علما شرایطی تعیین شده که توجه به آن مسئولیتی شناسی آنها را ارتقا می دهد که یکی از این موارد مراجعه عوام به آن ها در  امور دین است، چرا که بر اساس عقل در هر اموری باید به اهلش مراجعه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کشور عدم تربیت نیرو برای اداره امور است/ لزوم ورود حوزه به تربیت نیرو

مشکل کشور عدم تربیت نیرو برای اداره امور است/ لزوم ورود حوزه به تربیت نیرو