مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 بهمن 1397 ساعت 10:552019-01-30ورزشي

فغانی: امیدوارم شاهد اشتباهات کم تری از داوران در نیم فصل دوم باشیم


داور بین المللی فوتبال کشورمان معتقد است در جام ملت های آسیا 2019 با وجود داوران پشت دروازه، نزدیک به 14 تا 15 بازی داوران اشتباهات تأثیرگذار داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا فغانی درباره کلاس یک روزه کمک داوران اضافی (داوران پشت دروازه) گفت: با توجه به این که سیستم ویدئو (VAR) هزینه سنگینی دارد و هماهنگی های آن نیاز به زمان دارد، کمیته داوران تصمیم گرفت از کمک داوران پشت دروازه در بازی ها استفاده کند.

او در ادامه افزود: در جام ملت های آسیا 2019 به غیر از هفت بازی آخر در تمام بازی ها از کمک داوران اضافی استفاده شد.

برای راه اندازی این سیستم نیاز به آمادگی و برنامه ریزی خاصی بود که روز گذشته (سه شنبه 9 بهمن ماه) کلاس خوبی را پشت سر گذاشتیم و داوران به هماهنگی نسبی دست پیدا کردند.

داور بین المللی کشورمان خاطرنشان کرد: با توجه به این که دو داور دیگر نیز به بازی ها اضافه می شود امیدوارم شاهد اشتباهات کم تری از داوران در نیم فصل دوم باشیم و با تصمیمات صحیح داوری نتایج بهتری برای تیم ها رقم بخورد.

هر چند تضمینی نیست که اشتباهات داوری نباشد، همان طور که در جام ملت های آسیا 2019 با وجود داوران پشت دروازه، نزدیک به 14 تا 15 بازی داوران اشتباهات تأثیرگذار داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فغانی: امیدوارم شاهد اشتباهات کم تری از داوران در نیم فصل دوم باشیم

فغانی: امیدوارم شاهد اشتباهات کم تری از داوران در نیم فصل دوم باشیم