مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 بهمن 1397 ساعت 12:062019-01-28دانش

اسکندری: 5 نفر از دانشجویان پرستاری واحد بناب بلافاصله ترخیص شدند


رییس مرکز رسانه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 5 نفر از دانشجویان پرستاری واحد بناب بلافاصله ترخیص شدند و تنها یک نفر در بیمارستان است.

- صالح اسکندری رییس مرکز رسانه دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره مینی بوس حامل دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در اثر لغزندگی جاده در محور بناب - ملکان، گفت: این مینی بوس حامل 6 دانشجوی پرستاری برای حضور در کلاس های عملی خود در بیمارستان میاندوآب بوده که به علت بارندگی و لغزندگی جاده در جاده بناب-ملکان از مسیر خود خارج شده است.

وی با بیان اینکه 5 نفر از دانشجویان حالشان خوب است و بلافاصله پس از اقدامات اولیه درمانی از بیمارستان ترخیص شده اند، افزود: تنها یک نفر هم اکنون در بیمارستان است.

اسکندری با بیان اینکه این مینی بوس به لحاظ فنی در سلامت کامل بوده و دارای معاینه های فنی است، افزود: علت حادثه که توسط پلیس راهور اعلام خواهد شد احتمالا بارندگی شدید و لغزندگی جاده بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با دعای خیر مردم ان شاالله دانشجوی بستری در بیمارستان که هم اکنون اتاق عمل است، نیز هر چه زودتر بهبود یابد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکندری: 5 نفر از دانشجویان پرستاری واحد بناب بلافاصله ترخیص شدند

اسکندری: 5 نفر از دانشجویان پرستاری واحد بناب بلافاصله ترخیص شدند