مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 بهمن 1397 ساعت 04:402019-01-27ورزشي

وقتی فدراسیون تیراندازی شانس های المپیکی شدن را کمرنگ می کند


در حالی که اولین دوره مسابقات تیراندازی جام جهانی برای کسب سهمیه المپیک 2020 در پیش است اما هنوز فدراسیون تیراندازی چاره ای برای تأمین فشنگ تیراندازان ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که از اسفندماه مسابقات تیراندازی جام جهانی دهلی هند برای کسب سهمیه المپیک 2020 آغاز می شود اما هنوز فدراسیون تیراندازی برنامه ای مشخص برای تأمین فشنگ تیراندازان ندارد.

در حال حاضر که اردوی هانوفر آلمان لغو شده است، ملی پوشان ایران در ماده خفیف به صورت خشک و بدون فشنگ خود را برای مسابقات آماده می کنند و در این شرایط ممکن است حتی با فشنگ تست نشده به استقبال مسابقات دهلی بروند.

هر چند که مشکل نداشتن فشنگ در اردوهای تیراندازی به سال های دور بر می گردد اما در گذشته فدراسیون تیراندازی همیشه برای تأمین فشنگ قبل از هر مسابقه مهم، تیم ملی را به اردوی هانوفر اعزام می کرد تا تیراندازان با تهیه و تست فشنگ عازم مسابقات شوند اما فدراسیون کنونی تا امروز نتوانسته است اردوی هانوفر را برای ملی پوشان فراهم کند و آنها مدت طولانی است که از این اردو محروم هستند.

تیم ملی تیراندازی ایران قرار بود اواسط بهمن به اردوی تیم ملی تیراندازی اعزام شود تا هم به تمرین بپردازند و هم بتوانند فشنگ و سلاح های خود را تست کرده و از آنجا راهی مسابقات کسب سهمیه دهلی شوند، اما این سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی فدراسیون تیراندازی شانس های المپیکی شدن را کمرنگ می کند

وقتی فدراسیون تیراندازی شانس های المپیکی شدن را کمرنگ می کند