مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 16:552019-01-24بين الملل

هاوانا: تجاوز علیه ونزوئلا باید پایان پذیرد


دولت کوبا،تلاش از طریق یک کودتای نظامی در جمهوری بولیواری ونزوئلا برای اعمال یک دولت عروسکی که تحت امر ایالات متحده است را قاطعانه محکوم و رد می کند و همبستگی کامل خود را با دولت رییس جمهور قانونی این کشور ، - نیکولاس مادورو موروس ، اعلام می دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت کوبا در بیانیه ای در خصوص اوضاع ونزوئلا اعلام کرد: اهداف اولیه این گونه اقدامات علیه ونزوئلا ، کنترل منابع عظیم این کشور خواهر و نابود کردن ارزش مثال زدنی این کشور چون یک فرایند رها سازی ، دفاع ، کرامت و استقلال در آمریکای ما (لاتین ) است.

همان گونه که رییس جمهور میگوئل دیاز – کانل برمودز بیان کرد امروز حاکمیت ملت های ما در نوع نگرش ما نسبت به ونزوئلا حل و بررسی می شود ، حمایت از حق مشروع ملت خواهر برای تعیین سرنوشت در حقیقت دفاع از کرامت همه ما است.

در ادامه این بیانیه آمده است: نباید تلاش های دیگر همچون کودتای نظامی سال 2002 ، کودتای صنعت نفت سال 2003، دستورالعمل تهاجمی ایالات متحده که ونزوئلا رایک تهدید غیر معمول و فوق العاده برای امنیت ملی و سیاست خارجی ابر قدرت می نامد، اقدامات یکجانبه اجباری، فراخوان کودتای نظامی علیه دولت قانونی ونزوئلا ، هشدار رییس جمهور ایالت متحده به استفاده از گزینه احتمالی نظامی و تلاش برای ترور رییس جمهور مادورو در تاریخ 4 اوت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاوانا: تجاوز علیه ونزوئلا باید پایان پذیرد

هاوانا: تجاوز علیه ونزوئلا باید پایان پذیرد