مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 16:402019-01-24سياسي

رایزنی برای ساماندهی خودروهای مناسب سازی شده ویژه معلولان و جانبازان


رییس دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور گفت: در حال پیگیری و رایزنی با وزارت صمت در راستای ساماندهی خودروهای مناسب سازی شده برای معلولین و جانبازان هستیم تا این قشر از فضای عمومی کشور استفاده و موضوع حمل و نقل و خودروهای آنها حل و فصل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم کاظمی مومن سرایی، در اولین نشست تخصصی مناسب سازی که با حضور معاونین عمرانی و مدیران کل بهزیستی منطقه شش کشور برگزار شد، اظهار کرد: مناسب سازی موضوع ضروری کشور است.

وی با بیان اینکه اتفاقات بسیار خوبی در چند سال اخیر در حوزه مناسب سازی در سطح کلان کشور رخ داده است، افزود: جلسات بسیار زیادی گذاشته و برنامه ریزی ها انجام و این جلسات تداوم یافته و امروز شاهدیم جلسات در همه استان ها و شهرستان های سراسر کشور مناسب سازی برگزار می شود.

رییس دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور با بیان اینکه یکی از میوه های این درخت چند ساله همین جلسه ای است که امروز در لرستان برگزار شده، گفت: قبلا خیلی از مسئولین به امر مناسب سازی اعتقادی نداشتند، اما امروز شاهدیم این موضوع به قدری اهمیت یافته که مسئولین ارشد استان در این جلسه حضور دارند و این یکی از ثمرات مناسب سازی است.

مومن سرایی گفت: مناسب سازی براساس آیین نامه اجرایی ماده 2 قانون جامع حمایت از حقوق معلولین تشکیل و برگزار شده و شاهدیم این مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای ساماندهی خودروهای مناسب سازی شده ویژه معلولان و جانبازان

رایزنی برای ساماندهی خودروهای مناسب سازی شده ویژه معلولان و جانبازان