مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 16:262019-01-24سياسي

آمادگی سفارت ایران برای حمایت و کمک به بخش خصوصی در عمان


آمادگی سفارت ایران برای حمایت و کمک به بخش خصوصی در عمان - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، دو هیات تجاری-بازرگانی متشکل از تجار و بازرگانان استان های همدان و البرز به سرپرستی روسای اتاق های بازرگانی مذکور متشکل از فعالان بخش تجاری و صنعتی در حوزه های مختلف صنعتی و کشاورزی در سفر به عمان با حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی سفیر ایران در مسقط دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سفیر ایران ضمن خوشآمدگویی به هیات مذکور، گزارش مختصری درخصوص توسعه مراوادات تجاری و اقتصادی فیمابین ایران و عمان ارائه و بر آمادگی سفارت جهت ارائه هرگونه کمک و حمایت از بخش خصوصی ایران در راستای توسعه و گسترش روابط تجاری بین دو کشور تاکید کرد.

در ادامه روسای اتاق های بازرگانی همدان و البرز ضمن تشکر از میزبانی و هماهنگی سفارت ایران جهت انجام این سفر، استان های همدان و البرز را استان هایی با پتانسیل های بسیار خوب بخصوص در زمینه محصولات کشاورزی، صنایع غذایی و تبدیلی و خشکبار اعلام و آمادگی برای صادرات اینگونه محصولات به عمان را اعلام کردند.

 این هیات طی سفر خود به عمان، با مسئولان مناطق آزاد عمان، سازمان سرمایه گذاری عمان و تجار و بازرگانان عمانی نیز دیدار و گفتگو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سفارت ایران برای حمایت و کمک به بخش خصوصی در عمان

آمادگی سفارت ایران برای حمایت و کمک به بخش خصوصی در عمان